I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 10 November 2010

CINTA ??

ape maksod cinte ? ade sesape yg tawu ta ? ade sesape yg berpengalaman tentang CINTE  nih tak ?
Aku tawu . cinte kan sseorang mmg indah sgt , tpi bile kite cinte kn dye , dye anggap kite kawan je . ape perasaan korang ? HAPPY or SEDIH ?  . Aku pown pernah rase bnde tu gak , 3 tahon aku syg kn dye , tpy dapat tahu dye da ade GIRLFRIEND  . Mmg sedih gler . Tpy 5 bulan kemudian . dye da break dgn awek dye .
Aku igt ade harapan rupe nyer ta de . dye tetap anggp aku BFF dye . Aku terime je la . Memang sedih giler . tapi aku yakin 1 ary nty aku jmpe sseorang yg lebih baek daripade dye .

Aku kadang2 rase cemburu gak , tgk dak2 nyh ade 'date' . Tpy aku ta kesah r , aku ta tao nape aku tunggu dye . padahal dye anggap aku membe dye jer . 3 tahon pulak tu . LAME beb ! . aku ingat lagi mase form 1 . dye dok blakang tmpat ddok aku . mase tu aku rapat sgt ngn dye . tpy lepaz tuh  aku suke dye . n mase form 2 , kitorg da ta rapat sebab da ta sekelas . Dye ckp dgn aku , kenape aku tiap kali aku nmpk dye , aku cabot lari . Aku ckp enta lha . Aku pelik gak dlm byk2 laki yg baek dgn aku  , nape aku pilih 'dye jugark ? .
Aku na bgtao korang . CINTA ITU TA SEMESTINYA  MEMILIKI  .
so , korang jgn kecewe klw CINTE korang ta berbalas . 1 ary nty JODOH korang ade pnye yg lbey baek drpde orang yg korang syg .

1 peringatan daripade aku . CINTAILAH YG MAHA ESA ..
wasalam. .


cerite : EYKA

6 ulasan:

  1. eyka,cab0 eai....aq phm canad2...aq p0wn penh kene cm k0...mmg ceday beb!!!!....(uu_)....yeah...bt0l kate2 k0,"cintailah yg maha esa" krne cinta Nya tidak brbelah bgi....

    tiekah...

    BalasPadam
  2. huhu .. yime kaseh lha wan ,, cudi bace crte den . HUHU .terharu snggoh . hehe

    BalasPadam
  3. ta tao . HAHA !

    BalasPadam
  4. ehhhhhh..........ad lak x ta0...ish3....

    tiekah...^^

    BalasPadam
  5. betol kate tiekah tu . saba je la .
    urm, cinta dlu lg indah+bez dr ckunk . hurm :'(

    ...putry...

    BalasPadam